BBQ меню з собою !

У своїй роботі я дуже ціную спілкування з гостями нашого ресторану. Мені важлива їхня думка та побажання. І саме в одній з таких розмов в мене зародилась чудова ідея.

Я знаю, що більшість наших гостей працюють дуже багато та плідно J Але, як і я, полюбляють відпочинок на  природі.

Тому, саме для Вас, я створив BBQ  меню з собою!

Це  ексклюзивна пропозиція -м’ясо з собою.

Добірне м’ясо замариноване за моїм спеціальним рецептом  подарує справжнє задоволення від смаку та  аромату.

У BBQ  меню у Вас є змога обрати м’ясо, яке Вам до смаку:

філе міньйон чи рібай, антрекот яловичий чи каре (з телятини, баранини чи курятини)

Влаштуйте свій   BBQ пікнік, де завгодно, а ми Вам в цьому допоможемо!

Залишити відповідь

